Assassin’s Creed 3 Full İndir [Tek Link] (Torrent)

Assassin’s Creed 3 Full İndir [Tek Link] (Torrent)
Oyun aslında çoktan internete düştü ama ben vermek için biraz bekledim yorumlara baktım oyunun size uygun indirme yöntemini aradım hem kotalılar hemte sınırsız interneti olanlar için uygun bir yöntem buldum oyun 5 gb otomatik crack li yani crack yapmak için uğraşmayacaksınız ve sıkıştırılmış ripli değil sıkıştırma.

bu sürüm diğer sürümlere bakıldığında ambaşka bir şey olmuş görevimiz gene suikast ama oyunnun atmosferi tamamen değişmiş denilebilir artık iki tarafada çalışan bir suikastçıyıc bir elimizde suikastçı baltamız diğer elimizde tabancamız ile önümüze geleni vuracağız.

Oyunda diğer oyunlara göre farkedilecek yeni bir zellik eklenmiş mevsimler oyunda kar yağacak yağmur yağacak ormanda vahşi hayvanları avlayarak para kazanacağız.


İşte oyunun tanıtım videosu....





Oyunun torrent dosyasıdır torrent nedir bilmeyenler sitede araştırıp bakabilir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

© Copyright 2015 NedersinBea | Designed By Resül