Max Payne 3 Crack Sorunu (Kesin Çözüm)

Max Payne 3 Crack Sorunu (Kesin Çözüm)
Bizzat taraımdan denenmiştir çalışıyor.

Max payne 3 ü indirip crack yapmakta sorun çeken bir çok kişi var sorunlar genellikle güncelleştirmeler yüzünden oluyor.

peki ne yapacağız oyunu silin belgelerimdeki save dosyalarını her şeyi oyunu your installer ile silinki kalıntısı kalmasın sorun çıkmasın.Ondan sonra oyunu kuruyoruz hiçbir güncelleştirme kurmayın oyunu yükledikten sonra kesinlikle güncelleştirme kurmayın oyunu kurunca açmayın aşağıda verdiğim crack dosyasını indirin başka crack kullanmayın benim verdiğimi indirin.

Crack yaptıktan sonra internetinizi kesin ki güncelleme yapmasın sonra oyunu giriş yapabilir oynamaya başlayabilirsiniz.

İstanbul Kar Altında Trafik Felç ...

İstanbul Kar Altında Trafik Felç ...
Kar gelecek gelecek derken sonunda geldi işte İstanbuluda sonunda kar vurdu bundan en çok zarar gören trafik oldu çoğu şoför tedbirsiz yakalandığı için trafiği felç etti.

Bundan bende nasibimi aldım arkadaşlar 30 dk lık yolu 4 saatte geldim.

Böyle bişey görmedim ya bacaklarım uyuştu midem karıştı beynim bulandı 4 saat yolda geçirilirmi ya ha uzun yol olur o farklı ama 30 dakikada geldiğiniz yolu 4 saatte gelince insan deliriyo.

21.12.2012 

bügün ayın 20 si kar geldi kıyamete 1 gün kaldı Allahım sen insanlara akıl ver..

Cs 1.6 AlienBoss - Canavar Plugini

Cs 1.6 AlienBoss - Canavar Plugini
Bu plugin ücretliydi internette demo sürümü dolaşıyordu ücretsizini bulduk veriyoruz.

Bu plugin ne işe yarıyor derseniz bir yaratığa karşı savaşmanızı sağlıyor resimdeki yaratık ölene kadar dehşet saçıyor.

değişik türleri vardır bu pluginin ben bunu veriyorum.

Oyun artık çok zevkli olacak.

Şimdi geçelim plugini nasıl kullanacağımıza.

Sen Kimsin Tek Parça izle

Sen Kimsin Tek Parça izle
Reklamlardan ve fragmanlardan dedim bu ok komik çok güzel bir film olacak ama öyle olmadı olsun gene güzeldi film çok güldüğüm yerleri oldu konusuna geçelim.

Türkiyede ilk dedektiflik birosu aan bunlar heralde :d  zirve dedektiflik ama hep kirve zannediliyo babası polis olan Tekin ve babasının arkadaşı olan emekli ismail abisi ile birlikte açıyo bu biroyu.

Tekin hiç bişeyi takmayan hiç bişeyi olmayan biri bir gün bir kadın kayıp kızının bulunması için tekin lere geliyo herşeyi yanlış anlayan bu ikiliye konuyu anlatmak pek zor olsada sonunda anlaşılıyo tekin bu işi kaçırımı hemen atılıyo gelen kadın aslında kayıp kızın üvey annesi kızı öldürtüp suçuda bu salak dedektiflere atmak istiyo bu sayede mirasa konacak ama bizimkiler o kadar salaklar ki bu tuzağa düşemiyolar herşeyi  yanlış yapıyolar hikaye bu filmde bir iki komik sahnenin dışında bişey yok ben akıcı bulmadım.ah tekinim sana yazık oldu...film youtubeden yüklü 360p kalitesindedir arkadaşlar..

Truva Türkçe Dublaj Tek Parça izle (En Çok İzlenen Filmler)

Truva Türkçe Dublaj Tek Parça izle (En Çok İzlenen Filmler)
En Çok izlenilen filmlere bir başkasını daha ekliyorum.
Bu film defalarca izlendi çoğu dizilerde benzetmesi yapıldı özellikle truva atı    bu filmden sonra truva atı die bir virüs bile çıktı kardeşim.

brad pitt bu filmle dillere dolandı bir dövüş klubü var of of ondan bahsetmeyelim onuda vericem.

Truva diyince akan sular durur :D

Biraz yağ çekelim.

Fazla uzatmıcam zaten öz yazı olsun diye böyle uğraşıyorum yoksa bende Ctrl+c Ctrl+V yapmasını biliyorum ama Google emmi ozaman arka sıralara atıyo napalım tek parça olarak veriyorum Vk dan.

IDMAN - İnternet Download Manager Full İndir

IDM - İnternet Download Manager Full İndir
İDM' i yeni yeni kullanmaya başladım tarayıcının indirme hızına baktım birde idm nin arada yarı yarıya bir fark var diyebilirim.

Program her durumda indirmeye devam edebiliyor Firefox,Opera,İE,netscape gibi tarayıclarla uyulu.

Orbit gibi video indirme özeliği mevcut videoyu izlerken bir buton beliriyor bu videoyu indir diye ona tıkladığınızda hemen video inmeye başlıyor.

yüklediğinizde tüm indirmeleri otomatik devralıyor bir indirme linkine tıkladığınızda hemen idm indirmeyi devralıyor.

Assassin’s Creed 3 Full İndir [Tek Link] (Torrent)

Assassin’s Creed 3 Full İndir [Tek Link] (Torrent)
Oyun aslında çoktan internete düştü ama ben vermek için biraz bekledim yorumlara baktım oyunun size uygun indirme yöntemini aradım hem kotalılar hemte sınırsız interneti olanlar için uygun bir yöntem buldum oyun 5 gb otomatik crack li yani crack yapmak için uğraşmayacaksınız ve sıkıştırılmış ripli değil sıkıştırma.

bu sürüm diğer sürümlere bakıldığında ambaşka bir şey olmuş görevimiz gene suikast ama oyunnun atmosferi tamamen değişmiş denilebilir artık iki tarafada çalışan bir suikastçıyıc bir elimizde suikastçı baltamız diğer elimizde tabancamız ile önümüze geleni vuracağız.

Oyunda diğer oyunlara göre farkedilecek yeni bir zellik eklenmiş mevsimler oyunda kar yağacak yağmur yağacak ormanda vahşi hayvanları avlayarak para kazanacağız.

Assassin's Creed Revelations Türkçe Yama Çıktı ! İndir

Assassin's Creed Revelations Türkçe Yama Çıktı !
Sabırsızlıkla beklediğim yama çıktı ac revelations  %100 türkçe olacak.

Bu oyunu sırf türkçe yaması ile oynamak için bekledim ve şimdi zevkini çıkartıcam oyun çevirie çok teşekkür ederiz .

Not: yamayı kurmadan önce oyunun son sürüm olduğuna dikkat edin son sürüme güncellenmiş olmaı lazım yoksa çalışmayabilir dlc ler dahildir.

Cs 1.6 Admin Seçimleri Plugini

Cs 1.6  Admin Seçimleri Plugini
Çok Hoşuma giden bir plugini paylaşmak istiyorum.

Serverde Seçim var :D 

Ne işe yarıyor bu plugin servere seçimle admin seçmeye yarıyor oyuncular istediği gibi admin olmak için adaylığını koyuyor en çok oyu alan kişi server sahibinin yetkisiyle admin olabiliyor.

Bence çok gerekli bir plugin serverine admin seçmek isteyenler iin gerekli !!

Tabi hileleri olabilir :d knkalar hadi bana oy atın :D istediğini haritayı aççam :D


Cs 1.6 JailBreak Doktor Plugini

Bu plugin çok hoşuma gitti paylaşmak istedim.
Jailbreak modu için kodlanmış bir plugin ne işe yarıyor ? jailde her tur başında rastgele bir mahkumu seçip doktor yapıyor seçilen mahkuma Ajan simith modeli veriyor seçilen doktor mahkum canı azalan diğer mahkumlara can verebiliyor bu çok süper bişey oyuncuya yaklaşıp  e tuşuna bastığı zaman canını dolduruyor.

Cs 1.6 Zeka Testi Plugini - Bil Kazan

Cs 1.6 Zeka Testi Plugini - Bil Kazan
Bu plugin çok hoşuma gitti yabancılar yapmış bizim csplugin de türkçeye çevirmiş kendilerine teşekkür ederim çok iyi iş çıkartıyorlar.

Plugin ne işe yarıyor derseniz her yeni round başlangıcında oyunculara farklı sorular souruyor ilk bilen oyuncuya çeşitli ödüller veriyor nedir bu ödüller Para,Hp,Awp  veriyor tabi bide zırh veriyor evet bunları siz ayarlayabliyorsunuz aşağıda vermiş olduğum cvar ayarları ile ayarlayabilirsiniz.

Cs 1.6 Sniper uyarıcı - Sniper Spark

Cs 1.6 Sniper uyarıcı - Sniper Spark
Çok süper bir pluginle daha karşınızdayım Bu plugin sniperlere karşı daha koolay savaş yaratacak neden diye sorarsanız örnek vereyim bir sniper pusuya yatmış sizi bekliyor map d2 uzun a kapısından gidiyorsunuz bir de ne göresiniz duvarda kırmızı bir nokta sniper lazeri anlıyorsunuzki bir sniper var plan değiştiriyor arkadan gidiyorsunuz :D  ayrıca sniper size ateş ettiği anda parlak bir ışık beliriyor resimdeki gibi kaçma şansınız oluyor. 

YouTube Gelmiş Geçmiş En Çok izlenilen video

YouTube Gelmiş Geçmiş En Çok izlenilen video
Aklıma takıldı youtube ta en çok izlenilen video ahngisi diye ufak bir araştırma yaptım ve merakımı giderdim şimdide sizin merakınızı gidermek istiyorum :d

Çoğumuz tahmin ediyoruzdur zaten ama çoğumuzda düşünüyoruzda hangi videodur bu bu kadar izlenmiş olabilir siye söyleceyeğim video 900 milyondan fazla kez izlenmiş.

Bu aralar popüler olan bir şarkının videosu bu.

Gangnam Style :D evet youtube un en çok izlenen videosu şaşırmamak gerek daha şarkının adını bilmeyen çöpçüler dansını yapıyo :D.

evet Şarkıyıda verelim bu arada .

Cs 1.6 Adminlere Yüksek damage (admin hilesi)

Cs 1.6 Adminlere Yüksek damage (admin hilesi)
admin shot pluıginine benziyor ama daha gelişmiştir.

anlamaynlar bilmeyenler için açıklayalım bu plugin adminlerin damagesini yani atıığı kurşunun kaç hp götüreceğini ayarlıyor normal oyuncuların iki katı vuruyor neredeyse her attığı hs gidiyor yani aim kayma felan yok eğer severde bulet damage pluginide varsa 140 hp olarak gösteriyor.

açıklamam biraz karışık oldu siz en iyisi aşağıdaki videoya bakın ondan sonra indirin :D

Cs 1.6 Cfg Nedir ? Cfg Nasıl Çalıştırılır ?

Cs 1.6 Cfg Nedir Cfg Nasıl Çalıştırılır
Counter strike oynayıp daha cfg nin ne olduğunu bilmeyen arkadaşlar var başta benim kardeşim 4 yıldır cs 1.6 oynuyor ama cfg nedir ne işe yara bilmiyor.

Cfg nin ne olduğuyla başlayalım öncelikle cfg hile değildir :D

benim kardeim cfg ye hile diyor cfg bir yapılandırma dosyadır cs için  belirli ayarları tek seferde girip sürekli açlıştırmak için yapılmıştır.

sonra sonra prolar olayı çözüp kodları kendilerine göre ayarlayıp daha fazla performans almışlardır.

Wordpress Son Yorumlar Resimli

Wordpress son yorumlar resimli
Wordpress bir blogunuz var ve blogunuzun olmasa olmazlarından bir taneside son yorumlar eklentisidir resimli son yorumlar çok ilgi çeker.

kuracağımız eklentimizin adı WP RecentComments eklentiyi kurun ayarlar - WP RecentComments ten ayarları ayarlayabilirsiniz.

Bileşenlerden sidebarda istediğiniz yere koyabilirsiniz veya kodunu vereyim.Bu eklenti blogunuzun seosunuda + yönde etkiler.

Titanik Tek Parça izle (En Çok İzlenilen filmler)

Titanik Tek Parça izle (En Çok İzlenilen filmler)
En Çok izlenilen filmlere bir tanesini daha eklemek istiyorum Titanik.

Efsaneleşmiş bir filimdir duygusal aşırı duygusal ağlayanı çoktur bağımlısı boldur :D

1998 yapımı bir  film 

Filmin konusu gerçek bir hikayeden alınmış titanik adlı bir geminin bir buz dağına çarpması ve batmasını anlatan bu olaylar sırasında iki genç insanın duygu dolu aşk hikayesini anlatan bir film.

leonardo di Caprio bu film ile kariyerinin son seviyelerine ulaşmıştır kate winslet te onunla beraber.

Genç adam gemi batınca sevdiği kadını kurtarmak için hayatından vazgeçer 4 5 günlük bir aşk hikayesidir :D.

En Çok izlenilen filmler kuşağına devam edeceğiz takipte kalın..

Wordpress sitemap Yapma (Google xml sitemap)

Wordpress sitemap Yapma (Google xml sitemap)
Wordpress sistemini kullanıyorsunuz ama hala sitemap niz yok mu bu büyük bir sorun eğer sitemap eklentisi kuracaksanız google xml sitemaps eklentisini kurmanızı tavsiye ederim seo açısından mükemmel.

Sitemapı olmayan site benim için 0 seolu bir sitedir sitemap google açısından çok önemlidir.

Google yazılarınızı indexlerken sitemapınıza bakar o yüzden kesinlikle bir sitemap sayfanız bulunması lazım.

Your Uninstaller Pro Full Sürüm Türkçe İndir

Your Uninstaller Pro Full Sürüm Türkçe İndir
Ben kaldırmak istediğim herşeyi denetim masasından kaldırırım ama bazı programlar kayıt defterinde başta olmak üzere bilgisayarda kalıntılarını bırakıyor bu kalıntılar sorun çıkartabiliyor özellikle oyunlarda oyunu silip tekrar yüklediğinizde veya bir programı tekrar yüklediğinizde silmeden önceki ayarlarınız geri gelir.

Your Uninstaller Pro kayıt defterni temizler programların kalıntılarını siler.

Bazı programlar vardır silinmezler başınızabela olur bu program ile onlardan da kurtulabiirsiniz.

Program normalde ücretlidir ama ben size full sürümü veriyorum artık bi teşekkür yorumunu esirgemessiniz heralde :D

Wordpress İçin FaceBook Beğen Butonu

Wordpress İçin FaceBook Beğen Butonu
Çoktandır Wordpress için yazı yazmıyorum bi yazı yazayım dedim ve bir eklenti paylaşmayı düşündüm wordpress kullanıcıları için çok güzel blogunu sosyalleştirecek bir eklenti bu Facebook beğen eklentisi.

Ekelntiyi indirin plugins klasörüne atın sonra sonra eklentiyi aktifleştirin sonra ayarlar bölümünden fb like adını görürsünüz girin ona :d 
© Copyright 2015 NedersinBea | Designed By Resül