5 Kasım 2012 Pazartesi

Office 2010 Ürün Anahtarı - Tam sürüm yapma

ad300
Advertisement
Bu yazıyı yazma nedenim Buradaki verdiğim office ürün anahtarları içindir.

Çünki bazı yorumlara baktım çalışmıyor veya deneme sürümünü yüklüyor diye şikayetler gördüm onun için bu yazıyı yazma gereği duydum evet ürün anahtarları çalışmayan arkadaşlar için veriyorum office 2010 programını tam sürüm yapmak isteyenler için vereceğim ürün anahtarı değildir ama tam çözümdür 35 mb boyutunda bir program vereceğim onu indireceksiniz programla tek tıkla office programını tam sürüm yapacaksınız o kadar programı denedim çalışıyor bir sorunda çıkmadı.programın adı Office toolkit - ez activator..

Program karışık gelebilir hemen resimli anlatımını yapayım programı kurduktan sonra aşağıdaki gibi bir pencere açılacak o pencerede sol tarafta bulunan Ez-activator butonuna tıklayın tıkladıktan bir süre sonra siyah yerde 
Office 2010 was succesfully activated yazısını göreceksiniz o yazıyı gördüyseniz işlem tamamdır.


İndir  -alternatif 1


İNDİR - (Güncel -Sağlam çalışıyor)
Share This
Previous Post
Next Post

Pellentesque vitae lectus in mauris sollicitudin ornare sit amet eget ligula. Donec pharetra, arcu eu consectetur semper, est nulla sodales risus, vel efficitur orci justo quis tellus. Phasellus sit amet est pharetra

185 yorum:

  1. şifre nedir ?

    YanıtlaSil
  2. arkadaşlar hepnizden özür diliyorum yanlış link vermişim link güncellendi !!

    YanıtlaSil
  3. yaw arkadaş indiremiyorum bunu ben yardımcı oluemusunuz

    YanıtlaSil
  4. yardımcı olalım da nasıl indiremiyorsunuz link güncel gene kontrol ettim

    YanıtlaSil
  5. indir e basıyorum
    share your files
    explore box
    help....
    falan çıkıyo ,başka bi siteye upload edemezmisin

    YanıtlaSil
  6. tamam hemen başka bir siteye upload ediyorum

    YanıtlaSil
  7. link kaldırılmış aga. hadi güzel kardeşim üşenme de güncelleyiver linki.

    YanıtlaSil
  8. eyw kardeşim çok saol işe yaradı

    YanıtlaSil
  9. anahtar lazim banada verebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  10. bende "failed to inject memory" diye uyarı çıkıyor. Nasıl halledeceğim ? yardımlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. programı yönetici olarak çalıştırmayı dene

    YanıtlaSil
  12. teşekkürler çok işime yaradı..

    YanıtlaSil
  13. büyüksün resul:)çok sağol:)

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler, artık tam sürüm :)

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  16. dosta tcye upload edebilirmisin açamıyorum

    YanıtlaSil
  17. İlgi ve alakanız için tüm yorumlarınız için teşekkür ederim.

    onur kardeşim dosya tc de şuan sorun var ama en kısa sürede upload edeceğim kardeşim.

    YanıtlaSil
  18. Kardeş Çok Sağol İşime Yaradı Program Active Etti Lakin Virüs Bulunması Ayrı Bi Sıkıntı Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  19. Crack olduğu için içindeki bazı dosyaları virüs olarak alıglar sıkıntı yok ben kendim kullandım test ettim öyle paylaştım....

    YanıtlaSil
  20. kardeş çok sağol ama bi sorum var. bu işlemden sonra office güncellemesi yapabilirmiyim

    YanıtlaSil
  21. işe yaradı teşekkürler..

    YanıtlaSil
  22. indirdim ve programı sölediğin gibi gacutturdum ve oldu kardesim saol :D

    YanıtlaSil
  23. Süper ötesi.. İşe yaramıcak sanmıştım :D

    YanıtlaSil
  24. HAKKATEN İŞ YARADI ELİNE SAĞLIK KARDEŞ

    YanıtlaSil
  25. eline sağlık çok tşkrler elini opim işe yaradı

    YanıtlaSil
  26. eyvallah kardesm çok iyi oldu :D

    YanıtlaSil
  27. failed to inject memory hatasını yönetici olarak başlatmama rağmen düzeltemedim
    yardım eder misiniz?

    YanıtlaSil
  28. hangi antivirüs programını kullanıyorsun içindeki crack dll dosyasını antivirüsler virüs olarak algılıyor otomatik siliyor o yüzden o hatayı almış olabilirsin virüs programını kapat sonra programı yeniden indir sonra çalıştır..

    YanıtlaSil
  29. EYVALLAH KARDEŞİM.

    YanıtlaSil
  30. bir türlü indiremiorm arkadaşm yardımcı olurmusn ?

    YanıtlaSil
  31. Nasıl indiremiyorsun kardeşim linkler çalışıyor sorun nedir bana söyle hemen yardımcı olayım..

    YanıtlaSil
  32. Yonetici olarak baslattim, virus programlari kapali, 'Failed to inject memory' hatasi geliyor, baska cozum onerilerinmi varmi kardes?

    YanıtlaSil
  33. Peki senin sistemin 32 bit mi yoksa 64 bit mi ?

    YanıtlaSil
  34. ALLAH RAZI OLSUN RESUL KARDEŞ

    YanıtlaSil
  35. evet işe yaradı teskler...

    YanıtlaSil
  36. bilgisayarımda yuklu olan offıce 2010 programını calıstırmak ıcın verdigin key numarasını girdim kabul etti ama yuklerken hata 2503 verdi ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  37. office programını sil yeniden kurmayı dene başka bir bilgim yok senin için araştırdım ama çözüm bulamadım kardeşim.

    YanıtlaSil
  38. saolasın kardeşim çok iyi oldu bu..

    YanıtlaSil
  39. süperrrrrrrrr eline sağlık kardeşimm.. !! sonunda tam sürüm yaptım office-ı :) kralsın :)

    YanıtlaSil
  40. kardesim link birde indiremedim arkadaslik sitesi fln cikio link 2de de uyelik istiyor kodlarida denedim kabul ediyor tam surume yukseltmiyor office ile hic bisi yapamiorumbi yardimci olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  41. hemen başka bir linkcdaha ekliyorum kardeşim..

    YanıtlaSil
  42. Allah senden razı olsun kardeş, ne büyük bi iyilik yaptın bi bilsen. ödev yetiştircem diye ölüyoduummm. çok sağoll

    YanıtlaSil
  43. teşekkürler kardeş ne zamandır arayıpta bulamadığım şeydi..

    YanıtlaSil
  44. sistemim xp 32 bit çalışır mı bendede

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. çok saol teşekkür edeim süper oldu

    YanıtlaSil
  47. olmuyor rar 000135 kodlu bir hata veriyor

    YanıtlaSil
  48. 0xc0000135 kodlu bir hata veriyor

    YanıtlaSil
  49. Getting Office License Configuration Information.ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  50. Dediğiniz hatalar programla ilgili değil 0xc0000135 diye bir hata ilk defa duyuyorum işletim sisteminiz ile ilgili bir hata olabilir.

    YanıtlaSil
  51. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  52. windows xp işletim sistemim w7 de tek mi oluyor :S

    YanıtlaSil
  53. Sorunu Tam anlayamadım biraz daha açıklayıcı olurmusun...

    YanıtlaSil
  54. KARDEŞİM İNDİRDİM EZ ACTİVATOR YAPTIM EN SON YAZIDA NO KMS PRODUCTS DETECTED YAZIYOR

    YanıtlaSil
  55. sisteminiz 32 bit olduğu için 32 bitlik programı yüklüycem

    YanıtlaSil
  56. bende de no kms products detected yazdı :(

    YanıtlaSil
  57. Emeğine sağlık arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  58. -32 bit sistemim yükledim winrar 0xc0000135 kodlu bir hata verdi winrar çalıştırmıyor dosyayı çıkardım yine aynı yardım edebilir misin

    YanıtlaSil
  59. Tabiki yardım edebilirim sana winrardan çıkmış halini yüklüyorum hemen

    YanıtlaSil
  60. saol çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  61. Kardeş yine aynı hatayı verdi uygulama düzgün çalıştırılamıyor(0xc0000135) sonlandırmak için tamam a tiklayın yazdı

    YanıtlaSil
  62. Kardeşim senin sorununu buldum senin net ramework yüklemen lazım galiba xp kullanıyorsun aşağıdaki linkten indir kur ondan sonra o hatayı birdaha almıyacaksın.

    http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?familyid=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en

    YanıtlaSil
  63. sanırsam, herhalde, inşallah, bu sefer inince çalışacak :)) hayy maşallah ne yorum yazdım ben böyle yaff :P :D

    YanıtlaSil
  64. Bahsettiğiniz programı indirdim hata sorunu yok aynı dediğiniz şekilde kurdum excelde ürün anahtarı istediğinde diğer konuda verilen 4 anahtarıda denedim olmuyor be kardeş.

    YanıtlaSil
  65. Sadece excelde mi istiyor yoksa hepsinde istiyormu Programdaki Ez activatoor butonuna bastığında alttaki kutuda ne yazdı bunları açıklarsan sana yardımcı olmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  66. Getting Office License Configuration Information.
    ---------------------------------------
    Backing Up License Info In Case Of Failure.
    ---------------------------------------
    Changing any Unactivated MAK Keys to KMS Keys.
    ---------------------------------------
    If You Have Starter Subscription It Will Now Use Permanently Activated Key.
    ---------------------------------------
    Converting Unactivated, Trial, Or Subscription Retail Versions of Office to VL.
    ---------------------------------------
    Removing Any Unactivated Retail Keys Left Installed After Conversion To VL.
    ---------------------------------------
    Getting Office License Configuration Information.
    ---------------------------------------
    Attempting To Activate Office 2010 KMS Products.
    Attempting To Activate Professional Plus.
    Successfully activated after 4 attempts.
    Attempting To Activate Excel.
    Successfully activated after 2 attempts.
    ---------------------------------------
    Office 2010 was succesfully activated.

    YanıtlaSil
  67. Yazanlara göre işlem tamam tam sürüm olması lazım tekrar dene ondan sonra bana dön olmassa sana başka çözüm buluruz.

    YanıtlaSil
  68. hocam "failed to inject memory" çıkıyor. virüs programları kapalı yönetici olarak çalıştırdım 64 bit. ne yapmam gerek?

    YanıtlaSil
  69. Allah razı olsun kardeş :)

    YanıtlaSil
  70. hocam "failed to inject memory" çıkıyor. virüs programları kapalı yönetici olarak çalıştırdım 64 bit. ne yapmam gerek?

    Cevap: Yukarda verdim senin sorunun çözümünü yukarıdaki yorumumda görebilirsin dotnet indirmen lazım yani net framework..

    YanıtlaSil
  71. framework bir indirme programı mı ne?

    YanıtlaSil
  72. verdiğin framework olmadı yeni sürümü olan 4 ü istedi sorun yok yükledim çalıştırdım dosyayı oldu (antivirüs çalışıyorken) birşeyler yazdı en sonda Office 2010 was succesfully activated yazdı ama powerpointe baktım hala deneme lisansı yazıyor sonra zaten antivirüs uyarı verdi sildim dosyayı

    YanıtlaSil
  73. ha tmm oldu sağolun :)

    YanıtlaSil
  74. arkadaşlar söylemiştim antivirüs çalışırken denemeyin sorun çıkartır diye verdiğim hiç bir osya virüsslü değildir hepsini deneyip kullanıp veriyorum.

    YanıtlaSil
  75. virüs programı kapalı.verdiğiniz cevaplara göre değişik biçimlerde denedim. ne yaptıysam işe yaramadı.failed to inject memory yazıyor.çok rica ediyorum hocam bana yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  76. kardeşim valla işe yaradı.çok teşekkür ediyorum.işin gücün rast gelsin

    YanıtlaSil
  77. kardeş bende net famework 3.5 ve 2.0 vardı 4.0 yükleyip 3.5 ve 2.0 olanları program ekle kaldırda kaldırdım sadece service pack 2 olanları kaldı onlarda silinmiyo yine de çalışır değil mi?

    YanıtlaSil
  78. Kaldırmana gerek bile yoktu üstüne yükle gene çalışıyor...

    YanıtlaSil
  79. sure biraz uzun mu suruyor

    YanıtlaSil
  80. yok hayır kısa sürede iniyor

    YanıtlaSil
  81. share your files diyo bana da. indiremedim kardeşim yaa

    YanıtlaSil
  82. diğer linklerden indirebilirsin

    YanıtlaSil
  83. helal olsun ulaaaaan helaaaaal helaaaal allah ne muradın varsa erdirsin helal ya

    YanıtlaSil
  84. heeelaaaaal oldu lan oldu helal resul reiz =)

    YanıtlaSil
  85. sağol walla oldu teşekkür ederim kardesim ..

    YanıtlaSil
  86. indir e basıyorum
    share your files
    explore box
    help....
    falan çıkıyo


    YanıtlaSil
  87. Tamam link yenilenmiştir

    YanıtlaSil
  88. teşekkürler çalışıyor harika

    YanıtlaSil
  89. resul bi key yazarmısın, ben office 2010 kurarken en başta key istiyor, key olmadıgı icin kurulum başlamıyor ki...
    senin verdigin programı indirdim. o key filan yapmıyor kardes.

    YanıtlaSil
  90. ÇOK TEŞEKKÜRLER..

    YanıtlaSil
  91. deneme sürümü olarak yükle http://www.nedersinbea.com/2012/03/microsoft-office-2010-urun-anahtari.html istersen bu adreste keyler var

    YanıtlaSil
  92. Kardeş ellerne sağlık. Bende de deneme yükleti. Birkaç tane indir linki vermşsin.tam sürüm yapmak için " İNDİR - (Güncel -Sağlam çalışıyor)" linkine mi tıklıcaz?

    YanıtlaSil
  93. Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  94. ya ben dediklerini yaptım fakat exceli açtığımda açılıyo sonra minik kutu kod girilmesi gereken yine açılıyo ne yapmam gerek delircem.

    YanıtlaSil
  95. yardım lütfen. yükledim bahsettiğiniz şeyi fakat deneme kod soruyo tekrar açılınca neden?

    YanıtlaSil
  96. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  97. Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  98. Helal kardeşim bende veri tabanı okuyorum çok lazımdı bu program bana saolsın ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  99. resul kardes cok guzel ıyı hos seyler yapmıssın da bu kod olayı nedır kodu yazarmısın bı

    YanıtlaSil
  100. eywallah resul kardes konuları takıp edıcem ısıme yarar bırsey olursa alırım

    YanıtlaSil
  101. o kodlar hata alanalr için hata aldınmı sen

    YanıtlaSil
  102. teşekkürler emeğine saygı

    YanıtlaSil
  103. mükemmel bir insansın çok sagol

    YanıtlaSil
  104. Allah Razı Olsun Kardeş Beni Mutlu Ettin Ya Allah ta Seni Mutlu etsin..

    YanıtlaSil
  105. senden allah razı olsun kardeşim:) çok dua aldın benden

    YanıtlaSil
  106. olum bu win8 için napıcaz

    YanıtlaSil
  107. programı kapatınca eski haline dönermi

    YanıtlaSil
  108. çok teşk ederim işimi gördü allah razı olsunn emegi geçenlerden....a.özbal

    YanıtlaSil
  109. o program sürekli kalmak zorunda mı yoksa silelim mi ksrdeşim

    YanıtlaSil
  110. kardeşim oldu eline sağlık o programı silsek bi sorun olur mu artık

    YanıtlaSil
  111. silebilirsiniz bir önemi yok o tek kullanımlık bir aktivasyon aracı diyelim.

    YanıtlaSil
  112. allah razı olsun sizin sayenizde ödevi yapıcam çok saolun.

    YanıtlaSil
  113. bu oluyor ama bir kaç gün sonra tekrar uyarı veriyor

    YanıtlaSil
  114. ben 5 aydır kullanıyorum daha hata vermedi

    YanıtlaSil
  115. çok teşekkürler işime yaradı

    YanıtlaSil
  116. Selam kardeşim. Bir şey sorayım. Bu program ile aktif ettikten sonra virusu silsek aktivasyon iptal mi oluyor.

    YanıtlaSil
  117. bu dediğiniz virüs değil hack antivirüs progragramları o yüzden virüs olarak algılıyor antivirüs programını kapatıp yükledikten sonra bu programı silsenizde bir şey olmaz.

    YanıtlaSil
  118. KOD İSTİYOR KARDEŞ YA

    YanıtlaSil
  119. ya bende Ez-activator butonu aktif değil

    YanıtlaSil
  120. eyvallah karşiiim :)

    YanıtlaSil
  121. ya güncel sağlama tıklayınca çok farklı seyler çıkıyo bi yardımcı olur musunuz :(

    YanıtlaSil
  122. allah razı olsun kardeş....

    YanıtlaSil
  123. MURAT ŞENOL4 Nisan 2013 18:38

    ÇOK TEŞEKKÜRLER KARDEŞ EMEĞİNE CANINA SAĞLIK

    YanıtlaSil
  124. indirdim ama adobe olarak açtı

    YanıtlaSil
  125. kardeşim senin dediğin imkansız bir şey :D senin sorunun bizimle alakalı değil ben gene linki kontrol ettimsorun yok

    YanıtlaSil
  126. eyvallah kardeşim bende 4aydır bunu nasıl full yapabilirim diye bakıyordum çok saol EMEĞİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  127. Vallahi helal olsun. Hiç umudum yoktu programı yüklerken, yine fos çıkacak dedim ama işe yaradı, emeği geçen herkese çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  128. eline saglık kardeş gerçekten çok tşk ederim

    YanıtlaSil
  129. kardeş Allah razı olsun samsungdan daha büyüksün :)

    YanıtlaSil
  130. bende sürekli failed inject memory yazıyor.yukarda yazdığınız çözümleri denemeye çalıştım ama yine aynı.çok ihtiyacım var bu programa. yardım bekliyorum...

    YanıtlaSil
  131. Virüs Programını Kapattınızmı ? sonra dot neti indirdinmi bu adresten = http://download.microsoft.com/download/2/0/e/20e90413-712f-438c-988e-fdaa79a8ac3d/dotnetfx35.exe

    İşletim sisteminiz kaç Bit 32mi 64 mü ? bu sorularıma bi cevap verin ona göre size yardımcı olacağım

    YanıtlaSil
  132. Sistem 32 bit,virüs programını kapalı, dot neti indirdim denedim yine olmadı..

    YanıtlaSil
  133. çok saol be abee :=)

    YanıtlaSil
  134. çok teşekkür ederim sayenizde proje ödevimi tamamlayabildim

    YanıtlaSil
  135. arkadaşım ben herşeyi yaptım o pencere çıktı o ez-activatore bastım ama o yazı çıkmadı başka şeyler çıktı ne yapabilirim acil

    YanıtlaSil
  136. tesekurler dostum emegine saglık

    YanıtlaSil
  137. benim deneme sürümü süresi bitmiş nasıl etkinleştirebilirim ürün anahtarı mı girmem lazım eğer öyleyse yazarmısın çok acil lütfeen!!! :(

    YanıtlaSil
  138. Saol 1 aydır bu keylerle uğraşıyorum. Ama hiç biri olmuyordu sonunda senin yazını okudum ve yaptım. çok saol.

    YanıtlaSil
  139. Eyvallah bilader harbiden işime yaradı emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  140. Eyvallah kardeşş harbiden işimi gördün emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  141. İçinde virüs te vardı ama işime çok yaradı tşkkurler

    YanıtlaSil
  142. VARYA HİÇ UMUDUM YOKTU AMA OLDU ÇOK SAĞOL GARDAŞ

    YanıtlaSil
  143. hiç umudum yoktu ama oldu çok sağoll gardaşşşş

    YanıtlaSil
  144. çok teşekkürler.Eline sağlık

    YanıtlaSil
  145. Çok sağol.Harika .Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  146. sağol kardesim

    YanıtlaSil
  147. sağol arkadaşım ilk defa işe yarayan bir program görüyorum nette sizin gibi arkadaşların çoğalması dileyiyle..

    YanıtlaSil
  148. çok çok teşekkür ettim kardeşim çok sağol :)

    YanıtlaSil
  149. gayet güzel çalıştı. teşekkürler

    YanıtlaSil
  150. Bekliyorum yükleniyor bakalım olacak mı

    YanıtlaSil
  151. kardeşlik çok teşekkür ederim emeğin uğraşın için

    YanıtlaSil
  152. Emeğine sağlık birader

    YanıtlaSil
  153. HELAL SANA DELİ ÇOCUK OLDU

    YanıtlaSil
  154. KARDEŞ SAĞOL İŞE YARADI EMEĞİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  155. Mükemmel Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  156. Dostum ALLAH razı olsun inan çok ihtiyacım vardı çok aradım ama sayende buldum ... :D

    YanıtlaSil
  157. Kardeşim eline sağlık heryere baktım bulamadım sayende oldu.

    YanıtlaSil
  158. cok teşekkür ederım admın kardeş. ez actıvator calısyor. cok ısıme yaradı. urun etkın konuma gelsı cok sagol

    YanıtlaSil
  159. sağol kardeşim ne zamandan arıyordum emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  160. eyvallah kardeşim valla harika:DD

    YanıtlaSil