30 Kasım 2012 Cuma

Cesur Yürek Türkçe Dublaj izle (En Çok İzlenilen Filmler)

Cesur Yürek Türkçe Dublaj izle (En Çok İzlenilen Filmler)
En Çok izlenilen Filmler Serisi Başlatmak istedim ilk başta cesur yürekle başlamak istiyorum müziği ve filmin geçtiği yer çok hoşuma gitmişti iskoçya ok güzel bir yer yav  gezmek istediğim yerlerden birisi neyse bu film türkiye de en çok izlenilen filmler arasında rekor kırmış bir film ama türkiye genelinde diyorum ona göre , imdb puanıda yüksek.

Filmi kısaca özetleyecek olursam film 13. yüzyılda geçiyormuş öyle dediler filmi izledim tabiki başta bieyler diyodu iskoçyayı ingilizler işgal etmekte iskoçyanın soyunu ingiliz yapmak için her yeni evlenen gelini ilk önce soylu ingilizler ..... ilişkiye giriyor.

ee bizim adamımızda evlenecek ama evlenmeden önce işi bitiriyor köftehor karısını öldürünce bunun sigortalar atıyor ve ingilizlere karşı direnişe kalkıyor tüm iskoçyayı ayaklandırıyor ve sonunda zaer iskoçyanın ama bizim cesur yürekte öldürülüyor tabikisi... 

29 Kasım 2012 Perşembe

Cs 1.6 Dinamit Plugini (TNT)

Cs 1.6 Dinamit Plugini
Haince bir tuzak hazırlamak için süper bir eklenti bombayı kurun uzaktan patlatın.

Mesela bir fikir vereyim d2 haritasındasınız ve bomba alanı B desiniz bombayı görebilecek  uzaklıkta görünmeyecek bir yere saklanın tabi önce c4 ü kurun tabi hemen yanınada dinamit bırakın ve gönüllü oyuncu arkadaşımız geliyor bombayı çözmeye başladığını görünce say /patlat yazıyoruz bum :D

komutları veriyorum:


amx_tnt_adminonly  <1/0>         = Sadece adminlere özel olarak ayarlar/herkese göre ayarlar.
amx_tnt_maxdmg <değer>         = Dinamitin vereceği hasarı belirler
amx_tnt   <1/0>     = Plugini Açar/Kapatır
Say Komutları 
/yerlestir      :dinamit yerleştirir.
/patlat       :dinamit patlatır.

28 Kasım 2012 Çarşamba

Eset Antivirus Crack (Tüm Sürümler İçin Geçerli) (Tnod)

Eset Antivirus Crack (Tüm Sürümler İçin Geçerli)
Başlıktaki gibi belirteyim bu crack tüm sürümler için geçerlidir nod 32 smar security gibi eset in tüm sürümleri için serial bulur seriali siz girmessiniz program bu işlemi otomatik yapıyor işe yaramayan keyleri tespit ediyor işe yarayanları çalışanları giriyor eset purefix var ama o tüm sürümleri yapmıyodu bu ilk sürümden son sürüme kadar crack yapar.

Uyarı ! eset bu yazılımı virüs olarak görüyor kendisini hacklemesin diye :d o yüzden eseti kapatın.

yazılımın adı Tnod olarak geçiyor eset için yapılmış..

27 Kasım 2012 Salı

Total Video Converter (Video dönüştürücü)

Total Video Converter (Video bönüştürücü)
En bilinen video dönüştürücü programıdır.

video formatlarını diğer video formatlarına çevirmeye yarıyor her türlü videoformatını destekliyor kötü yanı deneme sürümü olması ama crack mevcuttur google amcadan aratıp bulabilirsiniz.

26 Kasım 2012 Pazartesi

iTunes 10.7 Son sürüm

iTunes 10.6 Son sürüm
İphone telefonu olanlar için itunes olmassa olmazdır.

Ne işe yarar bu itunes derseniz:

iphone'unuzu eşzamanlamanıza bilgisayardaki müziklerinizi iphone atmanızı veri alış verişine yarar.

yazılım güncellemesi içinde kullanılabilir genelde bu amaç için kullanılır program üzerinden apple kimliği alınabilir ücretsiz olarak ta aınabiliyo türkçe arayüze sahiptir.

iphone telefonlara itunes programı olmadan müzik video atılmaz bilgisayarınızda bu yazılımın olması gereklidir !!

25 Kasım 2012 Pazar

Game Booster İndir

Game Booster İndir
Çoğumuz oyunlarda donma yavşlama kasma gibi bir çok problemler yaşıyoruz belki bilgisayarımızın sistemi yüzünden belkide bilgisayarımızın optimize olmadığından bilgi sayarınızda hiç bir şey açık olmadığında siz düşünürsünüz ki bilgisayar şuan boşta performansı yüksek oyun açsam bi sorun almaz o öyle olmuyo o :d bilgisayar arka planda bir çok program çalıştırıyo bunu görev yöneticisinden de görebilirsiniz Game Booster oyun sırasında işe yaramayacak programları işlemleri durdurur yüksek oyun performansı sağlar.
ben zamanında denemiştim sistemim düşükken şimdi yüksek tabikisi ihtiyacım yok :D gerçekten gözle görülür derecede performans sağlayan bir program.

24 Kasım 2012 Cumartesi

TS3 İndir (Team Speak 3 )

TS3 İndir (Team Speak 3 )
Klanlar arası sesli konuşma programıdır.

ben cs oyuncusuyumdur yabancı serverlerin çoğunda kullanları gördüm diyeceksinizki serverlerde konuşma var neden kullanılsın ki servere ölünce konuşamazsınız ama bu ayrı bir program sürekli konuşabilirsiniz daha aktif takım halinde oyun çıkarabilirsiniz.

23 Kasım 2012 Cuma

10 Klavye kullanma

10 Klavye kullanma
Bu yazım 10 parmağıyla klavyede yazı yazmak isteyenler için....

bu vereceğim program sayesinde çok kolay ilk önce ufak alıştırmalarla başlayarak elinizi iyice yerleştireceksiniz sonra yavaş yavaş geliştirmeye başlayacaksınız bu programla çalışırken yazı yazarken klavyeye bakmayın gerek yok çünki programda hangi parmağınıza basacağınızı gösterecek böylece ezberleyeceksiniz böylece 1 ay çalışırsanız 10 parmakla yazmaya başlayabilirsiniz sonra zaten kendinizi geliştirip daha hızlı yazarsınız..

22 Kasım 2012 Perşembe

Format Factory (Video-müzik-resim dönüştürme)

Format Factory (Video-müzik-resim dönüştürme)
Bu program ile video yu ister müzik formatına isterseniz başka bir video formatna çevire bilirsiniz mp4 videonuzmu var telefonunuzda 3gp destekliyo bu videoyu 3gp ye kaliteli bir şekilde dönüştürebilirsiniz.

resim dosyalarınızıda dönüştürebilirsiniz jpg yi gif e bunun gibi çok kullanışlı bir program arayüzüde türkçedir.

21 Kasım 2012 Çarşamba

Cs 1.6 Server Ping ayarlama (Sahte ping)

Cs 1.6 Server Ping ayarlama (Sahte ping)
Başta söyleyim bu plugin pingi düşürmeye yaramaz yalandan yere skor tablosunda istedğiniz ping sayısına ayarlamınızı sağlar skor tablosunda hani en sonda pingler gözükür  bu sayıyı istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz profesyonel oyuncular bir servere girerken ilk önce pinge bakar ping oyun akışı için çok önemlidir bu plugin ile server kalitesinide sahte olarak :d arttırabilirsiniz.

20 Kasım 2012 Salı

Cs 1.6 3d Görünüm plugini

Cs 1.6 3d Görünüm plugini
adminler için yazılmış bir plugin diğer oyuncularda kullanabilir tabikisi ama genelde adminler için ama plugin paylaşanlar kullanıyo plugini dağa akıcı anlatmak için oyuna bir artısı yok.

kurulumu basit plugini normal olarak yükleyin sonra say/cam yazın yeterli olacaktır.


iptal etmek için komutu tekrar yazın.

19 Kasım 2012 Pazartesi

Cs 1.6 Sırtta Silah Plugini (Back Weapons)

Cs 1.6 Sırtta Silah Plugini (Back Weapons)
Cs 1.6 sunucularının neredeyse tümünde vardır cs ye gerçekçilik kazandırmak amacıyla yapılmıştır tabancalardan hariç diğer silahların sırtta asılı gözükmesini sağlar resimdeki ak47 gibi.

mdl dosyasını models klasörüne atmayı unutmayın yoksa bişeye yaramaz silahlar sırtta gözükmez.

eksi bir yönünü söyleyim ; gereksiz bir plugin server fps hızını eksi yönde etkiler her plugin etkiler ona göre plugin kurmanızı tavsiye ederim.

18 Kasım 2012 Pazar

Cs 1.6 Işık Bombası (Zombi Mod)

Cs 1.6 Işık Bombası (Zombi Mod)
Bu eklenti zombi serverlar için yazılmış aslında ama normal pro serverlarda da kullanılabilir.

Oyundaki bildiğimiz smoke granade yani duman bombasını ışık bombası yapıyor bu plugin karanlık yerlerde çok işe yarıyor zombi modda özellikle zombi mod dan başka bir modda kullanılması gerekli değil.


17 Kasım 2012 Cumartesi

Cs 1.6 Lazer Plugini

Cs 1.6 Lazer Plugini
oyuna arklılık getiren ve nişanda ufakta olsa faydasını gördüğümüz bir plugin diyebiliriz.

lazer plugini oyundaki silahlara lazer özelliği katıyor çokta güzel oluyor.

aynen resimdeki gibi bir eklenti takendisi tabikisi :d


16 Kasım 2012 Cuma

FaceBook video indirme (Tek Tıkla)

FaceBook video indirme (Tek Tıkla)
Aslında hiç işim olmaz facebook videoları ile ama mecburen işim düştü nasıl indiricem derken düşünürken bu program ile karşılaştım aslında bildiğim video indirme programları var aslında ama ben program kurmadan indirmek istiyodum indirme siteleri aradım mp3 olarak indiriyor ama ben video formatında istiyordum bu programda tam bunu yapıyodu hiç bir kurulum yapmadan tek tıkla tık bile değil video adresini kopyalama ile videoyu indirmeye başlıyor nasıl olduğunu indirince göreceksiniz zaten sizin yapmanız indireceğiniz videonun adına sağ tıklayıp adresini kopyalamak hemen indirmeye başlıyo programda ayrıca zaten nasıl indirilme yapacağını resimli olarak anlatmış çok güzel bir program.

15 Kasım 2012 Perşembe

Mass Effect 2 Türkçe Yama Full

Mass Effect 2 Türkçe Yama Full
Blog da yeni bir kategoriye başladım yama arşivi diye burada oyunlara ait programlara ait yamaları paylaşacağım kategori biraz zenginleşsin diye yama paylaşmaya devam edeyim dedim aslında bayağı kategori var bunları güncel tutmam gerekiyo ama elimden bu kadarı geliyo ancak malum iş güç...

evet Mass efect 2 bu oyun çok ünlendi ya kardeşimde oynuyor bende max payne 3 ü bitirdikten sonra oynamyı düşünüyorum kardeşimde bu yamayı kurdu bi şüeniz olmasın yani :d.

yamayı oyun çeviri çıkartmıştır hakkını yemeyelim gerçekten güzel işler çıkartıyo.

Kurulumu basit kurulum programının yönergelerini izleyin tamamdır.

14 Kasım 2012 Çarşamba

Cs 1.6 Yeşil Yazı (Adminler için) v2

Cs 1.6 Yeşil Yazı (Adminler için)
Artık tüm sunucularda var amx mod ile otomatik olarak geliyor zaten ama olmayanlar için yeni server kuranlar için verelim dedik plugin neye yaradığını söylemem gerek yok sanırım adminin say den yeşil yazı yazmasını sağlıyor istenilirse yazı rngi değiştirile bilir işte bu kısıma kimse dikkat etmez ama ben serverde admin isem rengi illaki değiştiririm admı beyaz veya sarı yazımı kırmızı yaparım hoşuma gider böyle şeyler.aşağıda ayrıntılı nasıl kurulduğunu anlattım rengi nasıl değiştireceğinizide verdim ayrıntılı olarak.

Bu sürüm v2 sürümüdür onuda belirteyim eski sürümde renkler değiştirilmiyor bu sürümde çok özellik var!!

13 Kasım 2012 Salı

Cs 1.6 Renkli Smoke (duman bombası)

Cs 1.6 Renkli Smoke (duman bombası)
Adından da anlaşıldığı gibi bildiğimiz duman bombasını (smoke grenade) renkli hale getiriyo yani attığıızda beyaz duman değilde renkli dumanlar çıkıyo her seferindede farklı bir renkte tabi bu ayarlanabilir.

Plugini kurarken sprite dosyasını atmayı unutmayın yoksa plugin çalışmaz!!

12 Kasım 2012 Pazartesi

Cs 1.6 Sınırsız el Bombası

Cs 1.6 Sınırsız el  Bombası
Cs 1.6 sınırsız bombayı hepimiz isteriz bomba atarak adam öldürmek çok hoşumuza gider oyunda karizmamızı artırır pro havası verir :D 

Bu eklenti tüm oyunculara istenilen oyunculara sınırsız bomba ardı ardına atma olanağı sağlar tabiki adminin komutu ile admin istediği oyuncuya belirli komutla sınırsız bomba verebilir gerekli komutlar aşağıdaki gibidir.

11 Kasım 2012 Pazar

Assassins Creed 3 Connor 23 Kasımda Çıkacak!

Assassins Creed 3 Connor
Oyunu sabırsızlıkla bekliyorum ubisoft oyunun çıkış tarihini 23 kasım olarak duyurdu aslında ekimde çıkması beklenen oyun nedense ertelendi.

Oyunun oynanış videoları internete sızdı o kadar izlenmişki çıktığında rekor kıracağıı sanıyorum bu oyun diğer serilere göre bambaşka olacak oyun çok güzeldi bu sefer ateşli silahlarla oynayacağız iki taraf arasında paralı bir katil gibi olacağız zaten işimiz buydu bizim oyunda tarihten ünlü kişilerde olacak.

diğer serilerde bir elde bir silahla oynayabiliyorduk ama bu sefer iki elimizde ayrı silahla savaşa bileceğiz bir elimizde suikastçı baltası diğer elimizde silahımızla gezebileceğiz oyunda dört mevsimde olacakmış kış gibi mevsimlere göre hayvanlarda olacakmış hayvanları avlayarak para felan kazanacağız karşımıza vahşi kurtlar geyikler ayılar çıkabilecek ağaç dallarında maymun gibi gezeceğiz.bir iki video verdim aşağıda izleyerek oyuna daha çok bağlana bilirsiniz :D

10 Kasım 2012 Cumartesi

Max Payne 3 Torrent İndir Full Hızlı Kat.ph

Max Payne 3 Torrent İndir Full Hızlı Kat.ph
Oyunu indirdik ama bir siftah yapamadık süper bir oyun rockstar dan da bu beklenirdi zaten max payne serilerini oynadım süperdi ama bu bambaşka bir oyun olmuş.

Oyun Gta 4 ü andırıyo grafikler süper her bilgisayar kaldırmaz :D sisteminiz biraz tassaklı olacak :D.

oyunun boyutu biraz büyük ama 26 gb kadar :D torrent olarak verdimki son hızda indiresiniz seed sayısıda çok fazla.

9 Kasım 2012 Cuma

Max Payne 3 Türkçe Yama Çıktı ! İndir

Max Payne 3 Türkçe Yama Çıktı ! İndir
Oyun çeviri sonunda mp3 ün tr yamasını çıkarttı tabikisi herşey %100 türkçe dlc lerin bir kısmı çevrilmiş bir kısmı çevriliyor dlc oyunda türk.e karakterler olmayacak ileride belki yapabilirler bunada şükür :d daha dün haberini verdik bu gün yamayı yayınladılar :D aşağıda türkçe oyundan bir kaç resim paylaştım bakabilirsiniz bende şimdi mp3 ü kuruyorum ondan sonra türkçe yamayı yükleyip oyunumu oynicam keyfime bakıcam....

8 Kasım 2012 Perşembe

Max Payne 3 Türkçe Yama

Max Payne 3 Türkçe Yama
Yama Çıktı konunun altına Link eklenmiştir

Oyun çeviri ekibi Map Payne 3 için türkçe yama çalışmalarına başlamıştı bilmem kaç ay oldu bayağı oldu yamayı bitirmişler test aşamasında çok büyük bir haber max payne çıkalı çok uzun bir zaman olmadan türkçe yaması geliyor oyun çeviri gerçekten çalışıyor oyun çeviri ekibide olmasa ne yapacağız bilemiyorum.

burada yamayı vermeyeceğim çünki teset aşamasında max payne 3 oyuncularını haberdar etmek amacıyka açılmıştır.

Max payne 3 'ü indirdik yamanın çıkmasını bekliyoruz test yapılsın sonra peketlensinde bi bakalım prensibimdir oyunları türkçe oynamayı severim ingilizce oyun oynamam pek konusunu anlayamadığım oyundan ne zevk alıcam. 

7 Kasım 2012 Çarşamba

Winrar Crack - Tam sürüm yapma

Winrar Crack - Tam sürüm yapma
Çoğumuz dikkate almıyoruz neredeyse bilgisayarda en çok kullandığımız dosya sıkıştırma sistemi olan rar programını yani wiinrarı süreki uyarılarla kullanıyoruz yok 30 günlük deneme bitti lisans alın kapatıyoruz tekrar kullanıyoruz ama ne gereği var şimdi vereceğim dosyasyı program filesteki winrar klasörüne atmanız yeterli olacak winrar tam sürüm olacak uyarılar gidecek.

indireceğiniz dosya rarreg.key 

6 Kasım 2012 Salı

Eset 5 Tam Sürüm Yapma (Resimli Anlatım) Purefix yeni

Eset 5 Tam Sürüm Yapma (Resimli Anlatım) Purefix yeni
Bu konuyu açma gereği duydum çünkü daha önce eset purefix v2.2 sürümünü vermiştim ama şimdi yeni sürümü v.2.3 çıktı eskisinin bir önemi kalmadı eskisini denemeyin çünkü eset kabul etmiyor ürün etkinleştirilmedi diye sürekli hata veriyor ve virüs tabanını yüklemiyor onun için bu sürümü kullanmak zorundasınız onuda hemen size resimli bir şekilde anlatayım.

anlatıma geçmeden önce önceki yazımda xpde çalışanı yokmu diye sormuşlardı arkadaşım bu xp ve win7 işletim sistemlerinde rahatlıkla çalışıyor ben ikisindede denemeyi yaptım gayet başarılı oldu.

5 Kasım 2012 Pazartesi

Office 2010 Ürün Anahtarı - Tam sürüm yapma

Bu yazıyı yazma nedenim Buradaki verdiğim office ürün anahtarları içindir.

Çünki bazı yorumlara baktım çalışmıyor veya deneme sürümünü yüklüyor diye şikayetler gördüm onun için bu yazıyı yazma gereği duydum evet ürün anahtarları çalışmayan arkadaşlar için veriyorum office 2010 programını tam sürüm yapmak isteyenler için vereceğim ürün anahtarı değildir ama tam çözümdür 35 mb boyutunda bir program vereceğim onu indireceksiniz programla tek tıkla office programını tam sürüm yapacaksınız o kadar programı denedim çalışıyor bir sorunda çıkmadı.programın adı Office toolkit - ez activator..

4 Kasım 2012 Pazar

3gp Video Dönüştürme

3gp Video Dönüştürme
3gp formatlı telefon kullanan insan az kaldır sanırım herkezin elinde dokunmatik telefonlar var ve hepside mp4 destekliyor olsun sgp devam edenler var  hala benim gibi :D

programı indirin dönüştürmek istediğiniz videoyu programa gösterin o çevirsin siz telefona atın izleyin..

3 Kasım 2012 Cumartesi

Cs 1.6 Altın Deagle Plugini

Cs 1.6 Altın Deagle Plugini
Fun serverler için kullanılması uygun ama her serverde kullanılabilecek bir plugin deagle ile şahane hs ler atacaksınız silahın skini değişiyor altın deagle haline geliyor ve her adam vurduğunuzda farklı bir efektle ölüyor.

2 Kasım 2012 Cuma

BitTorrent İndir

BitTorrent İndir
Torrent indirmek için gerekli program diyebilrim torrenti ilk defa duyanlar için söylüyorum sitelerde görüyorsunuzdur oyun veya başka bir dosya diyelim başlıkta torrent olarak geçiyo siz buna aldırış etmeden indiriyorsunuz ama karşınıza tanımadığınız bir dosya türü çıkıyo uzantısıda .torrent diye sizde yanlış diye siliyorsunuz çoğunuz böyle yapıyor aslında en hızlı dosya indirme sistemidir torrent öyle bir sistemi varki bir torrent indiren kişi anı anda torrenti paylaşıyor puzzle gibi parçalar birleştiriliyor ve indiriliyor olağan üstü bir sistemdir.torrentleri iki farklı program ile indirebilirsiniz bittorent ve utorrent diye iki program var ikisinin arasında hız farkı yoktur arayüz farkı vardır utorrentin kullanımı bittorrente göre daha pratik ve kolaydır.

Cs 1.6 Görev Yapmayan Takımı Cezalandırma Plugini

Cs 1.6 Görev Yapmayan Takımı Cezalandırma Plugini
Bu plugin neye yarıyor neye yarıyo evet bu plugin görev yapmayan yani t ise bomba kurulmassa eğer round sonunda tüm takım öldürülüyor ct ise bombayı biri çözmesse bomba patlarsa tüm ct takımı ölüyor daha çok oyuncuları görev yapmaya teşvik etmek için hazırlanmış bir plugin pro serverlerde gerekli bir plugin bence bazı oyuncular var bomba kurmakla ilgilenmiyor işleri tek adam öldürmek kendilerini göstermek bu gibi durumlar için gerekli bir eklenti.