ESET 5 PureFix v2.02 Yenilendi

Eset 5 hack
Evet arkadaşlar ESET PureFix v2.02 bu programla eseti lisanslıycaz fulll sürüm yapıcaz ve sınırsız tam koruma olarak kullanıcaz.
Dediğim gibi bu programla eset 5 i tam sürüm haline getiriyoruz ve bilgisayarımız tam koruma altına giriyor.

Programı indirip bilgisayarımıza kaydediyoruz sonra bilgisayarımızı güvenli modda açıp ESET PureFix v2.02 programını açıyoruz ve enable diyoruz bukadar basit bilisayarımızı yeniden başlattığımızda birde ne göreceğiz eset tam sürüm olmuş lisans istemiyor ve bilgisayarımız tam koruma altında bu kadar basit.





Sevgili eset kullanan arkadaşlar :D nasıl başladım konuya ya :d evet
eset purefix in yeni sürümü çıktı eski sürümü artık işe yaramıyor eset hata veriyor virüs tabanını güncellemiyor onun için purefix in yeni sürümünü indirmeniz gerekiyor hemen yeni sürümünü size veriyoruz aşağıdaki linkten yeni sürümünü indirebilirsiniz arkadaşlar..

http://www.nedersinbea.com/2012/11/eset-5-tam-surum-yapma-resimli-anlatim-purefix-yeni.html

Eset Purefix v2.3 son sürüm

ESET 5 PureFix v2.02 Yenilendi için 17 yorum yapılmış :

  1. umarım bu bir truva atı değildir :)))))))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle sitemizdeki dosyalar zararlı değildir.

    Güvenlik kontrolünden geçiyor

    YanıtlaSil
  3. Ben indirdim ve dosya virüslü çıktı truva atıydı valla yalan söylemiyorum. Önceden AVG yüklüydü o yakaladı. Bu dosyanın virüssüz olanını bir çok yerde aradım indirdim hepsi virüslü truva atı çıktı temiz bulamadım. Yardımcı olsanız.

    YanıtlaSil
  4. Avg dosyayı virüs alıglayabilir birçok antivirüs programı bunu virüs olarak algılıyor ama virüs yoktur ben kendim eset kullanıyorum ve bu purefix ile hackledim.

    YanıtlaSil
  5. Anladım sağolun bir şey daha sorablir miyim ?
    Bu purefixle hacklediğimiz esetin güncellemesi görünürde başarıyla yapılıyor ama ben esetin resmi sayfasında gördüm kaçak key ya da bunun gibi programlarla yapılan güncellemeler sistem tarafından tespit edilip iptal ediliyormuş. Böyle bir şey var mı ya da kaçak olarak kullanılmaması için söylenmiş olan bir saöylenti mi?

    YanıtlaSil
  6. kaçak keylerde yapabilir ama purefix de öyle bişey görmedim şuana kadar benim güncellemelerim gayet başarılı kendim halen kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler.orda da aynısını diyordu zaten güncellemeler görünürde başarılı ama iptal ediliyormuş neyse kullanacaz artık ne yapalım :)Admin kardeşim esetin smart security ve nod 32 6 versiyonları çıktı onlar için de bunun gibi bir hackleme programı yok mu ?

    YanıtlaSil
  8. şuan çıkmadı ama çıkınca ilk işim sitede paylaşıcam

    YanıtlaSil
  9. truva atı diyor avg buluyor bu virüslü

    YanıtlaSil
  10. Antivirüsler virüs olarak algılayabilir kullanacağınız bir hack programı bu kadar kişi kullandı daha bir sorun çıkmadı

    YanıtlaSil
  11. xp de çalışanı yok mu bu programın

    YanıtlaSil
  12. zaten bu xpde çalışıyo arkadaşım sorun yok sen nasıl çalıştıramadadın anlamadım

    YanıtlaSil
  13. tnod la ne farkı var

    YanıtlaSil
  14. Dediğin yazılım key için bu crack yapıyo sınırsız kullanım dediğin yazılımla key bulursun ilerde sorun çıkartabilir ama yazılım sorunsuz. tek önemli nokta ptogramın sürümlerini takip ediceksin yeni sürüm çıkarsa onu yükliyceksin...

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar unutmayın ki HER CRACK-PATCH-YAMA PROGRAMI bir zararlı olarak algılanır antivirüs firmalarınca. Nedeni ise VAROLAN ORJİNAL DOSYA ÜZERİNDE oynama yaptıgı için.
    zaten orjinali değiştirmeseydi nasıl FULL kullanırdınız :)
    Tabi bu her crack temiz anlamına gelmez. indirdiğiniz kaynakta çok önemli.
    SAYGILARIMLA YKC STORE

    YanıtlaSil
  16. Beni de korkuttunuz hee, ):
    $RYCLEAR den bıktım usandım bir de truva atımız olsunmu olmasınmı bilemiyorum,,

    YanıtlaSil
  17. kendi elimizle yükledik bakalım yaherro yamerro

    YanıtlaSil

© Copyright 2015 NedersinBea | Designed By Resül